Teraz jest Pt lip 30, 2010 9:49 pm

Wszystkie czasy w strefie UTC

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Od NL2 do...? - moja przygoda z pokerem
PostNapisane: Wt lut 16, 2010 4:29 pm 
Adept
Adept

Na początku witam forumowiczów jako że to mój pierwszy post. :) W pokera gram od paru miesięcy, ale o tym raczej nie chcę pisać. To nie była gra godna pochwały. :) Jeden wtopiony no-depo bonus, ale od czegoś trzeba zacząć, hm? Tak to sobie tłumaczę. Aktualnie jestem w trakcie drugiego takiego bonusu na FTP. Na początku z danych 50$ spadłem do 23$ i porzuciłem granie na jakiś czas. W tym czasie trochę poczytałem, trochę pooglądałem i od dwóch dni znów pogrywam. Pierwszy dzień uznajmy za przygotowanie do powrotu - spadłem do 18 dolców... :) Dzisiejszy za to pozwala mi na trochę optymizmu. Bankroll wzrósł do ponad 31$, a ja chyba wreszcie załapałem, o co chodzi w grze na mikrostawkach. ;)
Bloga zakładam, żeby doskonalić swoją grę. Po cichu też liczę na to, że kiedyś, będąc >NL100, spojrzę na pierwszą stronę i się z siebie zaśmieję. ;) Będę też pewnie czasem wklejał poszczególne ręce licząc na ocenę lepszych ode mnie. Na dziś to chyba wszystko, dodam tylko wykres, żeby mieć lepsze porównania wyników z dnia na dzień i już uciekam.

Obrazek

Na wykresie nie ma wszystkich początkowych rąk, ale od teraz wszystko już powinno się zgrywać.

/Edit: Moja ranga na forum zdaje się świetnie mnie opisywać. :D

Zobacz profil  Offline

Tytuł: Re: Od NL2 do...? - moja przygoda z pokerem
PostNapisane: Wt lut 16, 2010 6:33 pm 
Moderator
Moderator

Witam na forum, hoodboy. Miło, że zacząłeś pisać bloga.

Również aktualnie gram stawki 0,01/0,02 z tym, że Pot limit Omaha ;)
Będę tu zaglądać i dopingować Cię w tym, abyś szybko i bez bólu wskakiwał na wyższe limity.

Na początek mam do zaoferowania przeczytanie naszych forumowych artykułów* i przejrzenie filmów instruktażowych** ;)

* portal/dzial/teoria-2.html