Teraz jest Cz wrz 09, 2010 5:57 am

Wszystkie czasy w strefie UTC

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lego Blog - Zabawę czas zacząć
PostNapisane: So cze 20, 2009 12:42 pm 
Aktywny
Aktywny

Witaj,

już długo przymierzam się do założenia bloga. Oto mój pierwszy wpis. Blog nie będzie powstawał bez powodu. Moim celem jest edukacja, zarówno własna, jak i być może Twoja. Wiem, że jeszcze wiele muszę się nauczyć, ale będę powoli dokładał cegiełki do swojej bazy umiejętności, po drodze zbierając cięgi

O mnie...na początek. Gram w pokera od 16 miesięcy. Od samego początku zamierzałem być graczem wygrywającym. Uczyło mnie dwóch pro, brałem udział w szkoleniach i regularnie oglądam filmy szkoleniowe.
Gram przede wszystkim stoliki cashowe NL50 i NL100. Oprócz tego PLO do NL100, SNG NL10-50 i MTT z niskim wpisowym. Udało mi się wygrać ligę lokalną, a gra na żywo to już czysta przyjemność.

Cele na marzec.

1.100.000 rozdań/10.000VIP (cel zamienny) na sieci B2B
2.kupić nowego lapa
3.prowadzić bloga, wklejać minimum 6 rozdań tygodniowo do omówienia.
4.nowy, wyjechany w kosmos fotelik
5.przeczytać Moshmana, Phila Showa, Danny'ego Ashmana

Cele na najbliższe 15 miesięcy

1. Zagrać w USOP/EPT/WSOP (USOP 1pkt, EPT 3pkt, WSOP 6pkt)
2. Wbić się na stałe na Cash'e NL200-400

Założenia może ambitne, ale przy odpowiedniej pracy osiągalne.

Na początek wklejam dwa wykresy z SNG SuperTurbo.
Obrazek

Obrazek

Pierwszy jest z NL10, drugi z NL25. Moje ROI po 400 grach to ok. 15%, co jest wynikiem kosmicznym, tylko, że próbka jest zdecydowanie za mała, więc wszyscy mi mówią, że powinny się niedługo zweryfikować. Stąd moje pytanie jaka próbka może być jakkolwiek adekwatna?

W następnym wpisie chciałbym mówić kilka rozdań, które mnie nieco zastanawiają.
Phil Gordon powiedział, że fold jest najpotężniejszym zagraniem w pokerze, Twoje ryzyko wynosi wtedy 0%!

1.Zrzucenia AA
2.Zrzucenie fulla/seta

Pozrawiam,